fbpx

Reklama Google Ads

Poniżej znajdziecie Państwo informację na temat naszej oferty reklam Google Ads. 

Czym jest reklama Google Ads

Jest to inaczej system reklamowy firmy Google, który daje nam możliwość wyświetlania płatnych reklam w sieci wyszukiwania za pomocą linków sponsorowanych oraz rezkam w sieci reklamowej (strony internetowe, filmy, aplikacje).

Reklama w wyszukiwarce Google działa na zasadzie PPC ( ang. Pay per click – płatne za kliknięcie ).

Oznacza to iż dana reklama która jest wyświetlana w wynikach wyszukiwania, zostanie pobrana opłata w momencie kliknięcia a nie wyświetlenia.

 

Google Ads czy pozycjonowanie – co wybrać?

Pozycjonowanie daje nam możliwość osiągnięcia wyższych naturalnych pozycji w wynikach wyszukiwania. Natomiast reklama Google Ads jest reklamą płatną która daje nam możliwość widnienia w wynikach sponsorowanych. Oczywiście korzystanie z jednego i drugiego ma swoje wady i zalety. Zaletą reklam Google Ads jest to że po odpowiednim ustawieniu kampanii pod dane słowa kluczowe i wydaniu odpowiedniego na to budżetu zapewni nam miejsce w wynikach sponsorowania, im wyższe CPC ( ang. Cost per click – płatność za kliknięcie ) tym jesteśmy w stanie być nawet na pierwszej pozycji. Natomiast w przypadku pozycjonowania aby osiągnąć pierwszą pozycję jest to długotrwałe dbanie o wizerunek strony w internecie. Natomiast zaletą pozycjonowania jest natomiast to że dobrze wypozycjonowana strona internetowa lub sklep www będzie dobrze przyciągać klientów po naturalnych wynikach naturalnych bez pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat.

 

Ustawianie kampanii reklamowej Google Ads

Najpierw trzeba ustalić cel tej kampanii w systemie Google Ads aktualnie mamy propozycje 3 celów:

  1. Sprzedaż
  2. Potencjalni klienci
  3. Ruch w wyszukiwarce

 

Następnie należy odpowiednio dobrać słowa kluczowe do naszej kampanii. Najlepiej zrobić to starając się myśleć jak użytkownik. W ten sposób dobór słów kluczowych będzie odpowiedni. Następnie dzięki Planerowi Słów Kluczowych możemy znaleźć i dobrać właściwe słowa kluczowe do naszej kampanii. Odpowiednio przygotowana kampania, słowa kluczowe oraz budżet będą skutkować pozyskiwaniem nowych klientów w interncecie.

Następnie warto przygotować wiele dobrych treści do reklam Google Ads. Jednym z najprostszych przykładów jest podejrzeć konkrunecję i… zrobić inaczej. Warto jednak sprawdzić teksty konkurencji na frazy a później stworzyć własny tekst który będzie inny niż wszystkie.

Nawet nie wielkie zmiany w takich tekstach mogą mieć ogromny wpływ na współczynnik konwersji.

Najważniejsze w reklamach jest sam nagłówek, pisz o korzyściach niosących za sobą wejście na twoją stronę, wykorzystuj wezwanie do działania (np. Zadzwoń!). Ważne jest to aby w nagłówkach nie wykorzystywać nazwy swojej firmy, jeśli nie prowadzisz kampanii brandowej, nie jest to konieczne.

„Marketing nie jest bitwą na budżety, ale bitwą na pomysły”

– Maciej Tesławski

Dobrze przygotowana kampania to sukces sprzedażowy

Tak to prawda, w wielu przypadkach kampanie reklamowe przynoszą ogromne zyski z pozyskanych klientów. Wielu takich klientów poprzez skorzystanie z waszych usług bądź kupnem produktów, wróci na waszą stronę www lub sklep internetowy, wielu z nich podzieli się także opinią o was w internecie lub u znajomych.

Reklama Google Ads nie jest jedyną formą dotarcia do potencjalnych klientów, dodatkowo można zdobyć także klientów poprzez:

Wszystkie z powyższych opcji są dobre w zależności jak wszystko zostanie poprowadzone.

 

Etapy kampanii reklamowej Google Ads

  1. Analiza branży oraz przegląd konkurencji.
  2. Dobór odpowiednich słów kluczowych i opracowanie strategii reklamowej.
  3. Opracowanie indywidualnej oferty opartej o przeprowadzoną rozmowę z klientem oraz research, jak i zebranych informacji przez klienta.
  4. Analiza kamapnii, raporty i zmiany w kampanii.

 

Zapraszamy także do zapoznania się z ofertą pozycjonowania stron www, pozycjonowania sklepów internetowych oraz Social media.

Gotowy na swoją nową stronę internetową?

Skontaktuj się z nami