fbpx

Projektowanie sklepów internetowych

Poniżej znajdziecie Państwo informację na temat naszej oferty projektowania sklepów internetowych

Wybór roli i celu sklepu internetowego

Na samym początku przed zaczęciem projektowania sklepu internetowego internetowej, musisz wiedzieć do jakich odbiorców głównie chcemy trafić. Dzięki temu strona będzie bardziej zrozumiała dla użytkownika.

Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą, użytkownik musi od samego początku wiedzieć jaką sprzedaż prowadzisz. Jeśli prowadzisz na przykład – sklep z chemią gospodarczą, użytkownik po samym wejściu na sklep musi wiedzieć że wszedł na właściwy sklep z danym asortymentem i w prosty i intuicyjny sposób może kupić twoje towary.

Celem sklepu internetowego jest głównie sprzedaż, a także informacje które chcesz przekazać użytkownikowi. Ważne jest to aby postawić się w miejscu użytkownika idealnego bo takiego właśnie szukasz.

Jeśli określasz kim jest twój użytkownik, możemy przejść do konkretnego projektu sklepu www.

Postaraj się stworzyć sobie listę tego co ma znaleźć się na sklepie, ta lista może być długa i nie musisz się tym martwić. Potraktuj tą listę jako użytkownik i zobacz które elementy będą odpowiednie a które są zbędne, a których jeszcze brakuje. Kiedy informację będą kompletne, możesz uzupełnić swoją listę o informacjach i treściach które mają znaleźć się na sklepie.

 

Czym powinien wyróżniać się szablon sklepu internetowego

Szablon sklepu internetowego musi zawierać podstawowe elementy i informacje które chcemy użytkownikowi przekazać.

Przy projekcie sklepu www ważna jest także jego prostota, intuicyjność i indywidualność. Trendy internetowe zmieniają się na bieżąco dla tego tak ważny jest sklep internetowy od strony wizualnej.

Ważne jest aby najważniejsze informacje takie jak: numer telefonu, informacje o firmie, produkty, formularz kontaktowy były dla użytkownika dostępne w każdym miejscu na sklepie internetowym.

„Stwórz minimalny produkt lub witrynę, uruchom go i uzyskaj informacje zwrotne”. Neil Patel – Kissmetrics, Crazy Egg

Etapy projektowania sklepów internetowych

  1. Analiza branży oraz przegląd konkurencji.
  2. Zebranie ogólnych informacji o projekcie sklepu
  3. Opracowanie indywidualnej oferty opartej o przeprowadzoną rozmowę z klientem oraz research, jak i zebranych informacji przez klienta.
  4. Stworzenie szablonu sklepu.
  5. Analiza i ewentualnie poprawki.
  6. Końcowa akceptacja projektu.

 

Koszt projektowania sklepu internetowego

  1. Ilość zakładek i projektów graficznych
  2. Ilość poprawek i zmian dotyczących danych podstron.

 

Podsumowując czas pracy jest jedynym wyznacznikiem ceny projektu strony internetowej.

Większa strona = Większy projekt = Więcej czasu = Większy koszt

Zapraszamy także do zapoznania się z ofertą tworzenia sklepów internetowych i pozycjonowania sklepów internetowych.

Gotowy na swoją nową stronę internetową?

Skontaktuj się z nami